asdf

Comic-Con: Új logót kapott a világsiker online kalandjáték

  • Szerző: Medve Pál
A Warcraft franchise masszív ereje az internetkultúrára megkövetelt egy egész estés játékfilmet. Idén április végén befejeződött a forgatás, már csak a töménytelen mennyiségű CGI utómunka vár a készítőkre a 2016-os megjelenésig. A képregény találkozón egyelőre egy hivatalos logót kaptunk.

Ducan Jones (Hold, Forráskód) rendező a hardcore gamervilág fantáziadús univerzumába invitálja a rajongókat, hogy Azeroth világát jobban megismerje a blockbuster mániákus közönség. A Blizzard fejlesztő cég által kreált Warcraft kozmosz lassan két évtizede óriási sikereknek örvend a PC platform felhasználói között. Az egyedi látványvilágú és humorú játék a 90-es évek közepén óriásit robbantott a forradalmi valós időben játszódó (RTS - Real Time Strategy) stratégiai ötletével.  Három számozott epizód és megannyi kiegészítő után  kiadták a World of Warcraft masszív online kalandjátékát, ami a csillagok közé emelte a szériát, és a Blizzard játékfejlesztő céget a gamervilág trónjára ültette. A játékpiac egyeduralkodója egy hivatalos logóval jelentkezett be a Comic-Con találkozó első napján, de még minimum várunk egy teaser előzetest és pár képet a szereplőkről.

warcraftlogosmall1

A franchise körül hype az elmúlt években kissé megcsappant, ezért a mozivásznakon való népszerűsítés elengedhetetlenné vált, ami valljuk be se rajongóknak, se a szórakozni vágyó nézőknek nem probléma. A forgatási idő egy blockbuster látványfilmhez képest rendkívül rövid volt, ami okot ad arra következtetni, hogy a CGI animáció fog dominálni majd a 2016-os fantasy moziban. Valószínű, hogy csak az emberi faj szereplőinek kellett a kamerák elé állni, mivel a Warcraft világa tele van csupa természet feletti lénnyel, mint például: Night Elf ("éj tündék"), Tauren (taur masc erectus - felegyenesedett bika) Undead (zombi élőhalott) Dwarf (törpök) Gnome (gnóm) és Orc (ork).

warcraftlogosmall2

Warcraft_6

Warcraft - Bemutató: 2016. március 11.

Megosztás facebookon