21-es terem
Couch Surf - Kritika
2014. március 02.
Amióta a Nemzeti Filmalap kezébe vette a hazai filmkészítés irányítását, érezhető a javulás. Ez természetesen annak köszönhető, hogy a remek ötletekben gazdag magyar alkotók végre megfelelő összeget kapnak terveik megvalósításához. A nagy füzet óta bemutatott hazai alkotások közül eddig egy sem bizonyult rossznak és ezt a sort Dyga Zsombor sem hajlandó megszakítani.
Prince Avalanche - Texas hercege - Kritika
2014. február 27.
A főleg vígjátékokból ismert Paul Rudd és az Ananász expressz rendezője végre komolyabb vizekre eveztek és készítettek egy rendkívül ütős minimalista drámát.
Csajkeverők - Kritika
2014. február 27.
Egy amerikai romkom, ami nem csak klisékkel van tele, de végtelenül gyenge minden tekintetben. Sajnos még Zac Efron sem nyújt olyan alakítást, amitől dobnánk egy hátast. Bár, ez egyrészt magának a filmnek is köszönhető. Tom Gordican első rendezése a Csajkeverők, ami a ’That Awkward Moment’ címet kapta eredetileg, nem lett a kedvencünk.
Non-Stop - Kritika
2014. február 27.
Jaume Collet-Serra rendezésében a Non-stopban azt kaptuk, amit vártunk, azaz véget nem érő izgalmat, feszültséget és sok fordulatot. Liam Neeson elől soha nem bújhatsz el! Ez a pasi még mindig tud valamit. Ha ő nevét, arcát és tehetségét adja egy akciófilmhez, akkor garantált a siker.
A Lego kaland - Kritika
2014. február 23.
Görbe tükör a filmes klisék és a jelenkor társadalma előtt. Nem hétköznapi gyerekmese, amit bátran merünk ajánlani a felnőtteknek is. Mert ez a kaland bizony szipi-szuper lett!
Pompeji - Kritika
2014. február 20.
A szeszélyes vulkán lábánál fekszik a tragikus sorsú Pompeji. A város pusztulásának történetét a történelem könyvekből mindenki jól ismeri. Ezúttal a Resident Evil – atyja, Paul W.S. Anderson vállalkozott arra, hogy új köntösbe öltöztesse, és teljesen más oldalról mutassa be a várost elpusztító vulkánkitörés előzményeit, és annak tragikus hatásait. Sajnos a film annyi sebből vérzik, amennyit lehetetlen elállítani. Pedig nagyon akartuk szeretni, már csak Kiefer Sutherland miatt is.
Maisie tudja - Kritika
2014. február 20.
Fáradtan, az egész napos hajtás után ültünk be a Maisie tudja esti premier előtti vetítésére. A kényelmes moziszékben lustán elterpeszkedve, az álmosító félhomályban a fáradság ólomsúlyként nehezedett ránk. Tíz perccel a kezdés előtt már úgy éreztük, hogy nem fogunk tudni ébren maradni a film végéig… Ennél nagyobbat nem is tévedhettünk volna, mert abban a pillanatban, hogy felragyogott a gyöngyvásznon a Maisie tudja nyitójelenete, a fáradságunk és a frusztrációnk hirtelen semmivé foszlott. Onnantól kezdve, hogy lepörögött az első pár perc, már csak mi voltunk és Maisie, minden más megszűnt létezni körülöttünk. És így volt jó.
Műkincsvadászok - Kritika
2014. február 20.
Igazi sztárparádéra lehetett számítani a Műkincsvadászok című filmben, és ezzel kapcsolatban nem is lehet oka panaszra a nézőknek. A Műkincsvadászok nem az első rendezése George Clooney-nak, de ameddig A hatalom árnyékában című film egy cinikus alkotás volt, a stáb ezúttal egy heroikus alkotást tervezett készíteni. Fogjuk rá, hogy sikerült.
Téli mese - Kritika
2014. február 13.
Nincs is jobb egy gyönyörű mesénél, ami kivarázsol minket a szürke hétköznapokból. A Téli mese egy ilyen film. Ne gondoljátok, hogy egy giccses, csöpögős romantikus múvit kaptok, ha beültök a moziba, hanem egy igényes két órás kikapcsolódást.
A titokzatos szerető - Kritika
2014. február 13.
Az Oscar-jelölt Ralph Fiennes fogta Charles Dickens életének egyik legrejtélyesebb időszakát és filmet rendezett belőle, ráadásul még el is játszotta a legendás írót.
Megdönteni Hajnal Tímeát - Kritika
2014. február 12.
Megdönteni Hajnal Tímeát...egy régóta dédelgetett álom. A legújabb magyar vígjáték talán újra felhívja a figyelmet arra, hogy a magyar filmek is tudnak jók lenni, mert ez a film bizony nagyon szórakoztató.
Robotzsaru - Kritika
2014. február 06.
Lassan minden nagy sikerű filmet feldolgoznak, így Paul Verhoeven kultikus akciófilmje, a Robotzsaru sem úszta ezt meg, elkészült a történet modern változata a brazil José Padhila tálalásában.