asdf

Éljen a vírusmarketing: „szórólapoznak” a dinók

Sajnos arra is több esély van, hogy Thor a hármas metrón fog utazni, minthogy Magyarországon hasonló szórólapokat osztogassanak majd a lelkes diákok. Pedig nagyon ötletes marketingfogást eszeltek ki a Jurassic World reklámszakemberei.

A szórólap kialakítására, arculatára teljes egészében jellemző az a fajta hagyományos megoldás, amivel például egy állatkertben is találkozhatunk. Ezzel érzésem szerint az valóság-illúzióját akarták megteremteni.

jurrasicpark_szorolap_1

Most lapozzunk a faj-összegző oldalra, ami felfed néhány titkot a készülő Jurassic World-ről. A leírás alapján leszűrhető, hogy „régi barátként” üdvözölhetjük újra az előző részek halálos őshüllőjét, a Tyrannosaurus Rex-et, az Edmontosaurus-t vagy a barátságosabb Triceratops-t. Mellettük pedig számtalan új faj feltűnésére lehet számítani.

jurassicpark_szorolap_5

jurassicpark_szorolap_2

jurassicpark_szorolap_3

jurassicpark_szorolap_4

Colin Trevorrow rendezésében és Steven Spielberg producerei felügyelete alatt készülő Jurassic World „kapui” várhatóan 2015. június 12-én tárulnak ki a „látogatók” előtt.

Megosztás facebookon