Új nevet kapott az IMAX mozi
- Dátum: 2016. május 05. 10:21
- Szerző: MoziStar
A magyar internetezők 63 százaléka magukról a filmekről is online tájékozódik, a vetítési időpontokat pedig egyértelműen ott választják ki. Több mint a felük az adott mozi honlapjáról, negyedük pedig valamilyen internetes műsorújságból. A jegyet azonban még mindig magában a moziban szeretik megváltani, online csak minden ötödik mozizó vesz belépőt, okostelefont pedig összesen 3 százalék használ ehhez. Ez a szám minden bizonnyal intenzíven emelkedik majd a közeljövőben: a Simple 2016-os kutatásában a válaszadók 71 százaléka jelezte, hogy szívesen vásárolna alkalmazással mozijegyet. A magyar mozik 95 százalékában pedig belépéskor már elég csak az appban vásárolt jegyet felmutatni.
Mindenben a mobil lesz a nyerő
Az okostelefon tulajdonosok többsége alkalmazást használ a közösségi média tevékenységéhez (71%), a kommunikációhoz (69%) és a navigációhoz is (68%). Népszerűek a játékok (59%) és a zene- (55%), illetve videó lejátszók (47%). 18 százalékuk használ valamilyen mobilfizetési alkalmazást, ezeket a gyorsaságuk és az egyszerűségük miatt választják és élvezik, hogy egy modern technológiai megoldás úttörői között lehetnek.
Mostantól máshogy hívják az ország legnagyobb mozivásznát
„Egy átlagos okostelefon tulajdonos az ébren töltött idejének jelentős részét utazással, étkezéssel és valamilyen szabadidős tevékenységgel tölti. A Simple ezekre ad gyors és hatékony választ a szolgáltatásain keresztül. Jelenleg 132 ezer felhasználója van az alkalmazásnak, 95 százalékuk ajánlaná is azt az ismerőseinek. Erre az erős alapra egy nagyobb ismertséget hozó kampányt építünk a Cinema City-vel kötött együttműködésünkkel. Amellett, hogy a mozihálózat termeibe nyomtatott jegy és a pénztárnál való sorban állás nélkül is beléphetnek a felhasználók, Magyarország egyetlen IMAX termét mostantól Simple IMAX-nek hívják majd.” –mondta a névadó eseményen Kovács Antal, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese.
A Simple felhasználók 14 százaléka használta eddig az alkalmazást mozijegyvásárlásra, átlagosan 4200 forintos értékben. A legnépszerűbb az e-Matrica (58%) funkció, a GPS alapú Parkolás szolgáltatás (39%) és a sport és kulturális helyszínekre szóló belépő váltás (21%) az appon belül.