Megrohamozták a Star Wars rajongók a Cinema City weboldalát
- Dátum: 2015. október 19. 21:31
- Szerző: MoziStar
- Forrás: Cinema City
A Cinema City technikai csapata jelenleg is a cég és a jegyvásárlást biztosító rendszer kommunikációjának javítását végzi. A Call Center és a jegypénztárak megnövelt kapacitással a panaszok kezelésén, azok megoldásán dolgozik. A kellemetlenségekért és a technikai problémákért a Cinema City mindenkitől elnézést kér.
Egy adott jegyvásárlási tranzakció sikertelennek minősül, ha a néző a Cinema City visszaigazoló emailjét nem kapja meg pár perccel a tranzakciót követően. Igaz ez annak ellenére is, ha a bankkártyáról a PayU rendszere a pénzt levette. A Cinema City vásárlást visszaigazoló emailjével nem rendelkező nézők számára a vásárlás napját követően 8 napon belül a PayU szolgáltató elindítja az összeg visszautalását. Nekik azt tanácsolja a Cinema City, hogy próbálkozzanak újra a jegypénztáraknál, illetve a holnapi nap folyamán online.
Azok, akik jegyvásárlása sikeresnek minősül, értesítést (visszaigazoló levelet) kaptak a tranzakcióról a mozihálózattól, és a rendszer az összeget a bankkártyáról levette. Ők immár érvényes jeggyel rendelkeznek a filmre. Ha ennek ellenére kétségük volna a jegyük meglétéről, a Call Centeren (06 40 600 600) keresztül tájékozódhatnak. A Cinema City semmilyen esetben sem árusítja kétszer ugyanazt a jegyet.
Azok, akiknek a ”tranzakció folyamatban” felirat jelenik meg képernyőjükön, és az oldal nem frissül belátható időn belül, jegyvásárlása nem teljesült, így az újbóli próbálkozást javasolja a Cinema City.
Minden egyes vásárlóval, aki ”system error” hibaüzenetet kapott, a Cinema City a vásárláskor megadott email címén keresztül felveszi a kapcsolatot a közeljövőben. Továbbra is fontos, hogy jegyet kizárólag venni lehet, a foglalásra nincsen lehetőség. Emellett a Cinema City folyamatosan bővíti azon termek számát, melyben bemutatja a Star Wars legújabb epizódját.