A Gru 2 tarol a mozikban
- Dátum: 2013. július 15. 10:42
- Szerző: Csákó Zsuzsi
Az sem mellékes, hogy öt nap alatt csaknem pontosan kétszer annyit termelt, mint amennyibe került. Ám nemcsak ezért fogják tanítani a reklám- és marketingszakokon, hanem mert szokatlan volt a beharangozó kampánya.
A folytatások promóciója esetében alapszabály, hogy miközben ráerősítenek a közönség meglévő ismereteire, valami újat is kell mutatni, hogy még jobban felkeltsék az érdeklődést. A Gru 2 esetében azonban nem így történt: a reklámkampány nem tárt semmi meghökkentőt a nézők elé, egyszerűen azt sugallta, hogy a második rész ugyanolyan vicces, cuki és helyenként pimasz lesz, mint az első. A promóciós szlogen is érdekes. A "Guess Who's Back (Találd ki, ki tér vissza) a Without Me című Eminem-dalból származik, ami eléggé meglepő választás egy olyan film esetében, amely az egész családnak szól. A kampány szokatlan megoldásai azt jelzik, hogy a reklámszakemberek biztosak voltak abban, hogy a Gru rendkívül erős márka, ezért nem ragaszkodtak a kőbe vésett szabályokhoz.
A Gru 2 minden bizonnyal eléri az egymilliárd dolláros összbevételt, ez pedig utat nyit a harmadik rész számára.
(Despicable Me 2 - már a hazai mozikban!)