asdf

Vastrón és rengeteg meglepetés övezi a Trónok harca 4. évadának kampányát

  • Szerző: Csákó Zsuzsi
  • Forrás: HBO
A Trónok harca-sorozat 4. évadának kampánya nem kis meglepetéssel készül, amelynek során számos játék, kultikus tárgyak, és egy gigantikus Vastrón várja a filmrajongókat. A világhírű sorozat negyedik évada április 7-én debütál az HBO-n és HBO GO-n.

Pár napja debütált az előzetes, most pedig a Vastrónért folyó, hét királyság közt zajló harcról szóló sorozat kampányán ezúttal az HBO és a Telekom közösen dolgozik. Egy teljes hétig a sorozat kultikus tárgyai lepik el a várost. A rajongók hírvivő hollók után kutathatnak Budapesten, részt vehetnek a Rajongók harcán, beülhetnek a Vastrónba, a legszerencsésebbek pedig még a premier előtt megnéz! hetik a várva-várt 4. évad első részét.

Április 7-én indul az HBO-n a csatorna egyik legnépszerűbb sorozatának legújabb évada: az amerikai premier másnapján, a világpremierrel egy időben érkezik Magyarországra a Trónok harca negyedik évada.

Március 25-től indul a Rajongók Harca, az HBO és a Telekom közös játéka a Facebookon, ahol a legnagyobb Trónok harca rajongók mérhetik le tudásukat. Hét nap alatt hét kérdést kell megválaszolniuk, hogy bekerüljenek a sorsolásba, ahol a premier előtti vetítésre nyerhetnek belépőt a legszerencsésebbek, de emellett számos Trónok harca ereklye is kisorsolásra kerül.

Március 27-től indul a Hollóvadászat. Ennek keretében Budapest 15 pontjára kerülnek ki a sorozatban hírvivőként használt hollók. A cél, hogy minél több helyszínen elrejtett madarat megtaláljanak a rajongók, és a közös fotót feltöltsék az Instagramra.

A kampány talán legnagyobb eleme, a sorozat legkultikusabb tárgyának számító Vastrón hazánkba érkezése: március 27. és 30. között bárki beleülhet a Hét Királyság feletti uralmat jelentő székbe, ugyanis a Vastrón tökéletes másolata, a sorozatban látható eredeti Trón gyártóinak munkája, 4 teljes napig elérhető az Allee bevásárlóközpontban.

A BTL aktivitások mellett online kampány is támogatja az üzenetet. A médiavásárlásért az MEC, a kreatívokért és a BTL kampány egyes részeinek kivitelezéséért a DDB felel, a Vastró! nhoz és a premier előtti vetítéshez kapcsolódó rendezvény teljeskörű lebonyolítását pedig az Akció Rendezvényügynökség csinálja.

A Trónok harca sorozat április 7-étől látható az HBO-n és az HBO GO-n. A Trónok harca az HBO GO-n országosan kizárólag a Telekom TV-szolgáltatásában érhető el.

A kampányról bővebb információ a Rajongók harca oldalon található.

 Lájkold vagy oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz közösségünkhöz a Facebookon! Csekkold videóinkat a Youtube-on.

Megosztás facebookon