asdf

Új nevet kapott az IMAX mozi

  • Szerző: MoziStar
Az okostelefon tulajdonosok többsége mobillal fog mozijegyet venni. A közlekedés, ételrendelés és párkeresés mellett a szabadidő-szervezési folyamatát is átalakították az okos eszközök. A magyar okostelefon tulajdonosok 95 százaléka használ rendszeresen mobiltelefonos alkalmazásokat és 71 százalékuk kifejezetten szeretne ezek segítségével mozi belépőt is vásárolni.

A magyar internetezők 63 százaléka magukról a filmekről is online tájékozódik, a vetítési időpontokat pedig egyértelműen ott választják ki. Több mint a felük az adott mozi honlapjáról, negyedük pedig valamilyen internetes műsorújságból. A jegyet azonban még mindig magában a moziban szeretik megváltani, online csak minden ötödik mozizó vesz belépőt, okostelefont pedig összesen 3 százalék használ ehhez. Ez a szám minden bizonnyal intenzíven emelkedik majd a közeljövőben: a Simple 2016-os kutatásában a válaszadók 71 százaléka jelezte, hogy szívesen vásárolna alkalmazással mozijegyet. A magyar mozik 95 százalékában pedig belépéskor már elég csak az appban vásárolt jegyet felmutatni.

imax4

Mindenben a mobil lesz a nyerő

Az okostelefon tulajdonosok többsége alkalmazást használ a közösségi média tevékenységéhez (71%), a kommunikációhoz (69%) és a navigációhoz is (68%). Népszerűek a játékok (59%) és a zene- (55%), illetve videó lejátszók (47%). 18 százalékuk használ valamilyen mobilfizetési alkalmazást, ezeket a gyorsaságuk és az egyszerűségük miatt választják és élvezik, hogy egy modern technológiai megoldás úttörői között lehetnek.

imax_simple

Mostantól máshogy hívják az ország legnagyobb mozivásznát

„Egy átlagos okostelefon tulajdonos az ébren töltött idejének jelentős részét utazással, étkezéssel és valamilyen szabadidős tevékenységgel tölti. A Simple ezekre ad gyors és hatékony választ a szolgáltatásain keresztül. Jelenleg 132 ezer felhasználója van az alkalmazásnak, 95 százalékuk ajánlaná is azt az ismerőseinek. Erre az erős alapra egy nagyobb ismertséget hozó kampányt építünk a Cinema City-vel kötött együttműködésünkkel. Amellett, hogy a mozihálózat termeibe nyomtatott jegy és a pénztárnál való sorban állás nélkül is beléphetnek a felhasználók, Magyarország egyetlen IMAX termét mostantól Simple IMAX-nek hívják majd.” –mondta a névadó eseményen Kovács Antal, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese.

A Simple felhasználók 14 százaléka használta eddig az alkalmazást mozijegyvásárlásra, átlagosan 4200 forintos értékben. A legnépszerűbb az e-Matrica (58%) funkció, a GPS alapú Parkolás szolgáltatás (39%) és a sport és kulturális helyszínekre szóló belépő váltás (21%) az appon belül.

Megosztás facebookon