asdf

Dr Pepper Gotham-ben árulja a portékát!

Ahogy az lenni szokott, a nagy márkák egyáltalán nem szándékoznak kimaradni egy-egy szuperprodukcióból sem. A népszerű történetek és karakterek farvízén a saját termékeiket is hatékonyabban képes népszerűsíteni, mondván: amit Superman szívesen fogyaszt, az a halandó embernek igazi ambrózia. Amíg James Bond-ot a Heineken, addig Gotham milliárdosát és a Daily Planet „mezítlábas” újságíróját a Dr Pepper támogatja.

Van valami, számomra szórakoztató önirónia abban, hogy az egyik legnagyobb amerikai üdítőgyártó cég, a Dr Pepper úgy döntött, hogy némi „zsebpénzzel” megtámogatja a Warner Brothers szuperprodukcióját, aminek a gyártási költségei így is „kriptoni szinten”, háromszáz millió dollár körül mozognak- és akkor a marketingről nem is beszéltünk.

batman_v_superman_dr.pepper_1A bemutató a nyakunkon van - március -, mégsem mondható kimondottan erősnek az a kampányterv, amivel beharangozták az évtized legnagyobb összecsapását. Ez persze nem azt jelenti, hogy Clark Kenték PR-és kommunikációs tanácsadói nem lennének folyamatosan jelen az online „játszótéren”, csak Deadpool-lal ellentétben kevésbé kreatív „homokvárat” építenek, pedig majdhogynem kimeríthetetlen forrásokból gazdálkodhatnak. Ennek ellenére csak néhány szerény poszterrel, Empire címlappal, előzetesekkel és egy-egy jobb megvillanással rukkoltak elő.batman_v_superman_dr.pepper_2

Legalább a szponzori szerződéseket sikerül szépen lassan mindkét félnek szignóznia. A Dr Pepper való együttműködéshez kiadtak egy-két plakátot is, jó lehet, a dobozokon lévő kreatívok sem árulkodnak túlzott fantáziáról. Mindenestre biztosan lesz egy-két fanatikus rajongó vagy impulzus-vásárló, aki a képek láttán azonnal rohan a sarki szupermarketbe.

batman_v_superman_dr.pepper_3

Személyes példám: anno a Bosszúállók: Ultron kora esetében a teljes, limitált Szentkirályi Ásványvíz-sorozatot megvettem. A Vasemberes és Thoros palack még mindig éberen őrzik az álmomat a szekrényem tetején.

Megosztás facebookon